Padrino Commit Jul 28, 2013

ujifgc Merge pull request #1361 from namusyaka/fix-priority-routes

#1361のマージコミットです。

namusyaka Fix a problem that prioritized routes not working.
namusyaka Remove a skip.
namusyaka Replace sort with sort!.

ルーティングを定義する際の priority オプションが正常動作していなかった問題が解消されました。
ただし Rubinus 2.0 だとまだ動かない様です。

ujifgc Merge pull request #1257 from jeffutter/catch-all-after-controllers

#1257のマージコミットです。

Jeffery Utter add failing test

ルーティングの priority オプションに対するテストが追加されました。

ujifgc Merge pull request #1358 from namusyaka/add-options-to-breadcrumbs

#1358のマージコミットです。

namusyaka Add options to breadcrumb helpers.
namusyaka Add test cases for breadcrumb helper options.
namusyaka Add comment for Breadcrumbs#breadcrumbs.

breadcrumb_helpers の set_home メソッド、add メソッド、breadcrumbs メソッドに、HTMLオプション(id や class など)を指定できるようになりました。

nesquena Added changelog for 0.11.3

0.11.3 の Changelog が追加されました。

数日以内に 0.11.3 がリリースされるようです。